Dr. habil. paed., prof. Irīna Maslo par publikāciju:
“Grāmatas sadaļa “E-mācīšanās, kas paplašina līdzdalību augstākajā izglītībā” ir publicēta vienā no vadošajām starptautiskajām izdevniecībām, IGI Global (USA) kā monogrāfijas “E-mācīšanās kā sociāli kulturālā sistēma: Daudzdimensiju analīze” otrā daļa un kā patstāvīgs izdevums (Chapter). Monogrāfija ir iekļauta grāmatu datubāzēs un katalogos , “Reference Books” un vienā no 48 starpdisciplinārām “Sasniegumu (Advances in …)” grāmatu sērijām “Sasniegumi izglītības tehnoloģijā un mācīšanās un mācīšanā” [Advances in Educational Technologies & Instructional Design (AETID) Book Series], un ir 28. no 40 sērijā iekļautām grāmatām. Grāmatu sērija ir resurss, kur pētnieki, studenti, vadītāji un pedagogi var atrast visjaunākajos pētniecības rezultātos pamatotas teorijas par tehnoloģiju integrāciju izglītībā un tās ietekmi uz mācīšanos un mācīšanas praksi.
Grāmatas sadaļā tiek aprakstīts E-mācīšanās sociāli kulturālais ekoloģiskais modelis, kā arī sniegti empīriskie pierādījumi par tā praktiskā pielietojuma objektīvajiem un subjektīvajiem nosacījumiem, pamatojoties uz LU PPMF īstenotās starptautiskās maģistra studiju programmas “Dažādības pedagoģiskie risinājumi” 2009. – 2013. gadu empīriskās izpētes rezultātiem.”
IGI GLOBAL. E-Learning for Widening Participation in Higher Education.
ResearchGate. E-Learning for widening participation in higher education.
Google Scholar. E-Learning for Widening Participation in Higher Education.
Amazon. E-Learning for Widening Participation in Higher Education.
Safari. E-Learning for Widening Participation in Higher Education.
Cita informācija
IGI GLOBAL. E-Learning as a Socio-Cultural System: A Multidimensional Analysis.
Lekcija par pētījuma tematu